Sunday, March 14, 2010

Groen! is tegen plastiek

Vanzelfsprekend zegt u.
MMM, heeft toch lang geduurd vinden we, voordat ze een standpunt innamen.

Maar dit verandert veel: Eén van de sterkste artikels tegen de plastieken wegwerpfles ooit -in het Nederlands- vinden we dit artikel van Philippe Mingels.
Van de partij Groen !
Dat betekent niet à priori dat hij fout is: geef hem een kans en laat u gvd eindelijk eens overtuigen !

PS: Dezelfde P.M. loopt niet hoog op met onze blog.
Waarom ?
We hebben er het raden naar.
Nochtans streven we allebei naar een propere wereld.
Is het omdat we geen partijlid zijn ? Is onze inzet niet groot genoeg ?

















In elk geval : We wensen hem veel succes in zijn strijd tegen de wegwerpwaanzin (dan kunnen wij weer ons weer lekker concentreren op het echte leven)

1 comment:

Philippe Mingels said...

Beste Toon,

In tegenstelling tot wat u aangeeft, heb ik alle sympathie voor uw blog. Bedankt trouwens voor het compliment mbt die van mij. Ik wens u ook alle succes met uw acties, net zoals ik uw bijdrages tav http://www.facebook.com/group.php?gid=111563356635&ref=ts zeker apprecieer. Ik voel me voor de rest niet geroepen om polemieken te starten onder mensen die hetzelfde nastreven.

Vriendelijke groeten en keep up the good work, Toon!

Philippe Mingels